top of page
  • קצר & לעניין

פחד

"פחד הינו יצור אשר נמצא אצלכם בצורה כזו שהוא נכנס כנחש, אתם לא חשים בתחילת כניסתו. בנקודה שהוא מתחיל להיכנס אל תוך מערכת חייכם, אתם חשים תחילה אי ביטחון. עליכם להבין שחוסר הביטחון הוא חוסר היכולת לזהות תבניות.


מאחר ואתם חיים בתוך מסגרות שלצורך זה אתם ירדתם לחוויה, כאשר אתם מזהים תבנית, לא יהיה בכם חשש ופחד וחוסר ביטחון. אך כאשר אתם אינכם מזהים תבנית, אתם לא מסוגלים לפצח את העומד מולכם .


מאחר ופחד הינו תוצר שכאשר הוא צומח בתוך חוסר הביטחון ומביא לידי שיתוק, עליכם לראות עצמכם כאלו שלא רצוי להם להיכנס לתוך מושג הפחד. כי כאשר הפחד תוקף אתכם כתוצאה מחוסר זיהוי תבניות, וכתוצאה מחוסר ביטחון בגלל חוסר זיהוי התבניות, אתם מבינים שאתם כבר מול הפחד, עומדים מול התהום.


כאשר אתם מסתכלים על פחד כעל תהום שלא ניתן לכם במבט ראשון לעבור אותו, אתם מבינים שכאשר אתם לוקחים ומסיגים עצמכם אחורנית, אתם מביאים את אותו מצב שקדם לפחד. כלומר, אתם הולכים אחורנית ומגיעים למצב של חוסר זיהוי התבניות, ברגע שאתם מגיעים למצב הזה, קל יותר להתחיל לחפש את התבנית מאשר לחפש אותה כאשר הפחד כבר נמצא.


אם אתם תראו שכאשר הפחד אוחז אצל אנוש, הוא לא מסוגל להמשיך את משחקו בצורה זורמת, אתם תבינו שלא ניתן על גבי במת המשחק לעקוף את הפחד, כי הוא תמיד נשאר. אם אתם עקפתם אותו בעת משחקכם ותמשיכו לשחק, תתקלו באותה תהום עוד פעם.


אתם קוראים לזה לפתור את הדבר, המושג לפתור זה לקחת ולסלק אותו מחייכם, אך לא זו השיטה. השיטה היא לדעת להתמודד נכון עם הדברים שקדמו לפחד, עם אותם דברים של אי הבנת התבניות וזיהוין. ברגע שאתם מצליחים לזהות את התבניות, למעשה פתרתם."





פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page