top of page
  • קצר & לעניין

הסיבה הרוחנית להתפרצות הקורונה

 

 

סנונית ראשונה

וירוס הקורונה הוא רק אחד מבין סדרה של ווירוסים שיופיעו בעתיד הקרוב על מנת לאתגר את הגוף שלנו באופן שונה ממה שהכרנו עד היום. הווירוס פוגע במערכות שונות בגוף, מדביק במהירות רבה את כל בני האדם בלי הבדל דת צבע, מין וגיל, מפתח מוטציות במהירות שאנחנו לא רגילים אליה, ומייצר השפעות קצרות וארוכות טווח שלא הכרנו כדוגמתן. חשוב להבין כי הוא לא נועד להכחיד את האנושות, אלא לשנות אותה. הוא נוצר כדי לקדם תהליך אבולוציוני פיזי ותודעתי מואץ, כחלק מהמעבר לעידן הדלי החדש המאופיין באלמנט האוויר. לכן אפשר גם לקרוא לו בשם חיבה אווירוס (:


ברכה בהסוואה הוירוס התפרץ בסין ממספר סיבות שכולן קשורות בשינוי האנושות. הסיבה האקולוגית היא ברורה מאליה: עצירת הרגלי הצריכה ואופן ניצול המשאבים. התוצאה יכולה להיות אומנם הרסנית כלפי פרטים אך הכרחית כדי להבריא את כדור הארץ.  סין היא נקודת הפצה, תרתי משמע, אך הסיפור מאחורי התפרצות הנגיף הוא גלובלי.

הוא לא נועד לחסל אותנו ולכן הוא גם אינו קטלני כשלעצמו. הוא תוכנת על ידי הבריאה במטרה לעצור הנהנתנות ואת ניצול המשאבים ההרסני של האנושות. הווירוס הקטנטן הזה הוא למעשה גלגל הצלה.

מחלת הקורונה העוצרת את הגופים שלנו תוביל לריפוי כדור הארץ .


במה הוא שונה מהווירוסים הקיימים?

המערכת החיידקית והוויראלית נוצרה בעולם שלנו כדי לאתגר ולחשל את הגופים, 

מול הטבע, האקלים, עולם החי ומגוון החומרים שסביבנו. היא משמשת תפקיד חשוב באבולוציה של האדם והחי.  אך בשונה מווירוסים שהיו מוכרים לנו עד כה, הווירוס הזה לא נוצר כדי לחשל את הגופים שלנו אלא כדי להאיץ שינוי אבולוציוני תודעתי שהוא צו השעה. הגופים שלנו מורכבים מ 70% מים והווירוסים שהכרנו היו דומים להם בהרכבם. הווירוסים מהסוג החדש הם ווירוסים שהאלמנט הדומיננטי בהם הוא אוויר. הגופים שלנו לא יודעים להתמודד עם תדר של אוויר מהסוג הזה ולכן הם נפגעים. ככל שמתפתחות מוטציות הפגיעה קשה יותר. הווירוס מתיישב על המערכת האווירית בתוך הגוף הכוללת את הנשימה, מערכת העצבים והחמצן בדם.



שינוי הגופים בעזרת הווירוס

הגופים שלנו הם תחפושת זמנית המותאמת למשחק החיים. הגוף משתנה מסצנה לסצנה במהלך המשחק בהתאם לשלב שבו אנחנו נמצאים.

לאורך ההיסטוריה האנושית נולדנו עם גופים אטיים, כבדים ומלאי נוזלים, שהתאימו לתהליכי למידה ופיתוח יכולות פיזיות ורגשיות.

בתקופה זו אנחנו בעיצומו של שינוי תודעתי המשפיע על האופן שבו אנחנו מתנהלים הגופים כבר לא מתאימים לצרכים המשתנים. רובנו כבר עוסקים הרבה יותר בפיתוח יכולת המחשבה וההבנה מאשר בפיתוח כוחות פיזיים. היכולת הקוגניטיבית מתפתחת והיכולת המחשבתית מואצת. הילדים נולדים עם מחשבה יצירתית, עצמאית ומהירה הרבה יותר משלנו.  מסיבה זו גם קל להם מאוד להביע את עצמם באמצעים טכנולוגיים.

ככל שמחשבתם מהירה והישגית יותר, הרצון שלהם מופנה יותר לתנועה מחשבתית מאשר לתנועה גופנית. כתוצאה מכך אנחנו מתחילים לסבול מהפער בין איטיות הגוף למהירות המחשבה.

בנוסף על הפער הזה, הגופים שלנו גם נפגעים מהסביבה כיוון שהם הותאמו במקור לסביבה הביוכימית שבה הם הופיעו לראשונה. גוף האדם מבוסס על אחוז גבוה מאוד של נוזלים והסביבה האקלימית והחומרית מקרינה עליו חום שהולך וגובר בצורה מואצת. מכשירים חשמליים, קרינה, בדים סינתטיים סגסוגות שונות וחום השמש - כולם מקרינים לגוף שלנו תדרים המייבשים את הנוזלים ממנו הוא מורכב. בשפת היסודות אנחנו אומרים שהאש הגוברת מאיצה את המחשבה ומיבשת את הגוף והנפש.


השינוי מתחיל אצלנו כיוון שלא ניתן לעצור את ההתפתחות המנטלית של הדור הצעיר ואת הקדמה שהיא חלק מההתפתחות בעולם הארצי, מה שנדרש הוא התאמת הגופים להתנהלות החדשה.

במקום ללכת אחורה ולחזור לחיות בסביבה טבעית ואטית, דבר הנוגד את ההתפתחות הבריאה,  הגופים שלנו ישנו את הרכבם בהדרגה. 


וכאן נכנס האווירוס לתמונה:

בשלב הראשון של הופעת הווירוס ברחבי העולם , הוא דגם את הריאקציה בין התדרים החדשים והגופים הישנים.

המסקנות מהדגימה עלו ישירות לממדים גבוהים בבריאה ששם מתכננים את מערך הד.נ.א החדש של גופי האדם העתידיים.  כל נשמה שתרד להתגשם בגוף תבנה לעצמה גוף מתוחכם המותאם יותר לצרכיה התפתחותיים ולסביבה החדשה שאליה היא תיוולד. ברמה הארצית, אנחנו נזהה שה DNA מתחיל להשתנות מדור לדור בתהליך אבולוציוני מואץ.


גופי הסייבורג העתידיים:

במקביל לאיסוף המידע על ידי הווירוס, מתקיימים אצלנו ניסיונות ליצירת גופי העתיד הכוללים בניית איברי גוף ביוניים ושתלים מלאכותיים. המטרה של הניסויים היא להבין כיצד לייצר עבורנו גופים קלילים עם מערכת עצבית חזקה ומהירה.



הזמן קצר והמלאכה מרובה:

שינוי הגופים הוא צו השעה כיוון שהגופים שלנו הולכים ונהיים קלושים (מסיבות רבות ושונות) בזמן שהסביבה החומרית נהיית עוינת להם יותר והפער בין מהירות המחשבה לאיטיות הגוף גדל. האנושות מתקדמת לעבר עולם אקו - טכנולוגי מתוחכם ויעיל אך הקרינות החדשות אינן מתאימות לגופים הקיימים. כיוון שהכוונה של הבריאה היא תמיד להתפתח, במקום לעצור את הקדמה והטכנולוגיה, 

הגופים שלנו ישתנו ויסתגלו לתנאים החדשים.  עד שיתחילו להיוולד כאן גופים מסוג חדש נוכל להיעזר בתזונה נכונה וסביבה של חומרים טבעיים כדי לשמור על בריאות הגוף.

דגימת הגופים למטרת השינוי שלהם הייתה אומנם המטרה הראשונית של הוירוס, אך המטרה המשנית חשובה ועצמתית לא פחות - שינוי התודעה האנושית בעזרת האילוצים שהווירוס מייצר.

המידע מבוסס על תקשורים של זאב אבירז. 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page