top of page
  • קצר & לעניין

אהבה

| תודעת העל | "ההבדל בין סוג האהבה אשר נמצא במישורים הגבוהים לבין אותו סוג אהבה שאתם חווים אותו, היינו מחלקים זאת לשני סוגים, הסוג הראשון לא תלוי בדבר הסוג השני כן תלוי בדבר.


אך דבר זה הוא לא חדש לכם, כי כאשר אתם נמצאים במישורים הגבוהים אתם למעשה חווים תדר של אהבה שאתם לא מסוגלים לקבל ולהבין אותו בעולמכם מאחר ודבר זה לא ניתן להתבצע בעולם החלום שאתם נמצאים בו.


ברמה הנמוכה האהבה של המישורים הגבוהים יכולה להידמות לסמים בעולמכם אותם סמי הזיה, אותם סמים של רוגע שאתם לוקחים ואתם מרחפים בהם.

לא ניתן לעולם הפיזי להוריד את אותו סוג של אהבה אשר נמצא במישורים הגבוהים מאחר וברגע והוא יותמר למקום הזה הוא הופך להיות דבר אשר אינו טוב עבורכם, ולכן גם אתם לא יכולים לחוות את אותו סוג של אהבה בעולמכם.


האהבה מהסוג שאתם מדברים עלייה באותם קורסים של מודעות, הם נותנים לכם הבנה לגבי מה אתם צריכים לחוש כאשר אתם נמצאים במישורים הגבוהים, אתם ירדתם לעולם של פירוד לא לעולם של אחדות, אתם ירדתם לעולם עצמאי שכל אחד מכם יש לו את המשחק שלו ואת הסצנריו שלו ואת השחקנים שלו.


אתם יכולים רק ללמוד את החמלה, את הקבלה ואת ההבנה.

את האהבה שאומרת שאני מוכן לתת את כולי למען האחר, לא ניתן לעשות בעולם שלכם, מאחר ואם תתנו את כולכם כל אחד לשני אתם לא תוכלו לשחק. האהבה הכוללת והאולטימטיבית יוצרת את השלווה ואת חוסר העשייה, מאחר ולבבכם כה נרחב, והרצון לחוות אותה יותר ויותר, יוצר מצב שאתם תמנעו מלעשות משהו שיסיח את דעתכם מאותה אהבה אולטימטיבית, ולכן אין לכם את האפשרות לחוות אותה בעולמכם. אלו שניסו לעשות דבר זה מצאו את עצמם בסיכומו של דבר חסרי אנרגיה."

.







פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page