top of page
  • קצר & לעניין

הסיבה להתחממות הגלובלית

"כאשר אנו נפנה לצד האקולוגי, אנו ניתן לכם את ההסבר כיצד הסרטים אשר אתם משחקים אותם יוצרים את אותו מצב שלמעשה האקולוגיה אצלכם מתחילה להשתנות.


נסו נא לקחת קבוצה של מתעמלים, ומתעמלים היטב, להכניס אותם בתוך חדר סגור ללא אותם מתקנים שאתם מכנים אותם מזגנים, ולתת להם להתאמן, בצורה נחרצת.

לאחר שהם יתחילו להזיע, ודאי שאם תיכנסו לאותו חדר אתם תראו שהחום עלה בתוך אותו מקום.


אם אנו ניקח זאת כחדר גדול שכל כדור הארץ שלכם נמצא, ואתם כולכם מתאמנים ומתעמלים בצורה מהירה ונחרצת, ודאי שאתם ,במקום שאתם נמצאים אתם לא יכולים להשפיע על הטמפרטורה כשם שאותו מקום שהוא חדר סגור, אך כל אחד מכם תורם מעט לחום הכללי .

כאשר אתם בתקופה האחרונה הרצון של ההישגיות, כשם שאנו כבר מסרנו לכם על הישגיות הנשמה שבכם ורצונה להישגיות, מקצועיות, ומהירות עשייה שהוא קיים, ודאי שבתקופה הזו אתם החלתם לרדת למשחקים מורכבים יותר, שדורשים התעמלות חזקה יותר.

כאשר אתם כבני אנוש, יורדים וכל אחד מכם יוצר את הסרט האישי שלו, אתם לא לוקחים בחשבון את הסרטייה הכוללת של אותו מקום שכל הבמות נמצאות, אותו פסטיבל גדול, ולכן כל אחת מהבמות האישיות שלכם יש בה את כמות האנרגיה המוגברת שנמשכת לצורך אותו משחק מורכב.


כאשר אתם בכדור הארץ מתחילים לחוש את החום העולה או לחילופין אתם חשים שינויים באותו מושג שאתם מכנים אותו מזג האוויר, אנו נתחיל להסביר לכם כיצד הכוח המוגבר שאתם מושכים משפיע על המקום שאתם נמצאים בו.


מאחר והרצון והמוטיבציה שלכם ליצור משחק מורכב, וליצור הישגיות המקבילה לאותו משחק מורכב, כי ללא זה המשחק המורכב לא יוכל להיות להישחק, ודאי שיסוד האש מתחיל לעבוד אצלכם בצורה מוגברת יותר.


מאחר וחלק לא קטן מהירידה שלכם בתקופה האחרונה יוצרת משיכה של אש, היא באה גם כתוצאה מהתמכרויות להנאות.

ההנאות בסיסן מתחיל ביסוד האש, כשם שאמרנו, הוא המדליק של כל המערכת ולכן אם נכנה זאת, כשם שאתם מכנים, מתנע של מנוע בעולמכם, המתנעים אשר נמצאים אצלכם עובדים רבות כדי להתניע חדשות לבקרים הנאות שונות אשר נמצאות בתוך תסריט הירידה. ולכן כבר משלב ראשוני של הישגיות, אתם מתחילים להעלות את העוצמה הרבה שקיימת בעולמכם מבחינת יסוד האש .


תודעת העל אשר בסיכומו של דבר בודקת תהליכים, היא מוצאת שיסוד האש המוגבר אצלכם אין בו פסול מאחר והוא יוצר התפתחות מהירה יותר לקראת סוף העידן וסיום החוויות בעולם החלום.


אך מאחר ואתם נמצאים חיים בגוף פיזי, ואתם נמצאים בגוף שיש בו את העוצמה של כוח יסודי שאתם מכנים אותו חום הגוף, ודאי הוא שלמעשה חום הגוף אשר לכם מתחיל לסבול מכך שהטמפרטורה הסביבתית עולה כתוצאה מאותם מתנעים רבים אשר מופעלים.


ולכן הדבר הראשון שיש להבין כדי לשנות את המערכת אשר מתחילה להשתנות אצלכם, הוא להוריד ברמה מסוימת את הרדיפה אחר ההנאות האישיות המרובות, כלומר להתחיל לעצור את המתנעים ולא לייצר עבודה רבה שלהם, כי כל מכת התנעה יוצרת חימום.


השליטה בנושא של בזבוז אנרגטי דרך מערכת המשחק שלכם נמצאת בידיים שלכם.

כשם שאתם יודעים בעולם של התיאטרון אצלכם, השחקן יכול להדליק ולכבות מנורות כאוות רצונו, והיה והוא מחליט שהמשחק שלו אינו דורש כל כך הרבה מנורות בבת אחת הוא ידליק חלק וימשיך להדליק חלק נוסף בהמשך מהלך המשחק.


ולכן בידכם הוא הרעיון האם להשתמש בכל אותן תפאורות בזבזניות אנרגטיות שאתם יורדים איתן מאחר וכל ההנאות שקשורות בהתמכרות הן בזבזניות אנרגטיות, מאחר ואין להם שום תפקיד מוגדר מבחינת המשחק שלכם, למעט ההנאה שבעצם העשייה שלהם.


מאחר וכשם שאתם יודעים אתם נמצאים באותו מקום שיש בו שפע אנרגטי המסתובב ומחפש מקום כי הוא לא יכול להיות מותמר חזרה על ידי תודעת העל, ודאי שכאשר שפע זה מתחיל להיות לא מדויק מבחינת ההרכב של היסודות, כלומר האש מתחילה לגדול בו, האנרגיה המסתובבת מתחילה להיות אלימה יותר.


דבר זה מתבטא בעולמכם בברקים רבים, ומתבטא בעולמכם באותם דברים שאתם קוראים להם רעידות אדמה, ומתבטא באותם דברים שאתם מכנים אותם התפרצויות של לבה בעולמכם, כלומר כדור הארץ שלכם מקיא החוצה את העודפים האנרגטיים של האש, אך הוא אינו מסוגל להקיא את הכול, מאחר ואם הוא היה מקיא את הכול אתם הייתם נתקפים ברמות של חום ואש שלא הייתם עומדים בהן, ולכן רק רמה מסוימת יכולה להביא את עצמה לידי ניקוי . " לימודי תודעת העל








פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page