top of page
  • קצר & לעניין

הצפות רגשיות בסיום עידן המים



"כאשר אתם מתקדמים בדרככם ואתם יוצרים מצב שאתם מביאים מצבים מורכבים של רגש לעולמכם, ואתם יודעים שאתם חיים בעולם שהוא מימי בעיקרו כתוצאה מחוויית רגש חזקה , עליכם להבין שכל הבמות אשר אתם משחקים עליהם טובעות בתקופה זו במים.


כלומר אתם מביאים חסרים שהיו בגלגולים קודמים, בסרטים קודמים, ואתם ממלאים את החסרים.

מאחר וכל המערכות הרגשיות בעולמכם יוצרות ספיחה רבה מאוד של רצונות הבעתיים, ודאי שלמעשה כוח המים הולך וגדל במשחקים שאתם יורדים אליהם.


כאשר כוח המים ממשיך לגדול בצורה רבה יותר, אתם ודאי מעמיסים על עולם המים אשר לכם מים נוספים.

מאחר ואתם נמצאים במצב, כשם שאתם מתבטאים, משכשכים בשלוליות, ודאי שאתם גם מתחילים לסבול בגופים הפיזיים שלכם מאחר והגופים שלכם אינם גופים של דגים, הם גופים שנועדו לשהות באוויר ולא לשהות בתוך המים.


מכאן אתם מתחילים לרכוש את אותן יכולות להפעיל את כל אותן מחלות ופגמים שקשורים במים, ברגש, כמו מחלת הסרטן, כלומר כל אלו אשר נתקפים בעולמכם באותה מחלה, אתם מבינים שהמערכת של המים שלהם יצרה מצב שהיא איבדה את האיזון הנכון בתוך הגוף הפיזי כתוצאה מעודפים של תפאורות של הבעות רגשיות.


בעולמכם אתם לעיתים מזומנות אתם יוצרים מצב שאתם מחברים את עצמכם רגשית לבמות נוספות ואתם יוצרים שלולית גדולה עוד יותר,

אתם מביאים את עצמכם למצב שאתם מפסיקים לראות את האופק של העשייה ורואים את האופק של האוקיינוס.

דבר זה בעיקרו יוצר מצב ש-והיה לכם סירה לשוט מעל, הייתם מצליחים לעבור את אותו אוקיינוס, אך אתם משכשכים באותו אוקיינוס זה.


ולכן אותם בעיות רגשיות הצצות חדשות לבקרים בעולמכם אצל בני אנוש בתקופה האחרונה ויוצרים מפלים רגשיים, ויוצרים מצבים של אותן מחלות הקשורות בנושאי רגש, הם הולכים ורבים, אם ואתם יודעים שבתקופה האחרונה אתם מוצאים יותר ויותר פגמים פיזיים הקשורים לאותו סרטן על סוגיו ואופניו השונים, ודאי שאתם מבינים שהדרך של ההבעה לקראת סיום העידן, הדרך הרגשית שאתם מכניסים באותם תסריטים מורכבים שלכם היא יוצרת את עודפי המים בעולמכם ."






פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page