top of page
  • קצר & לעניין

מדיטציה מנטלית דינמית



מדיטציה היא פסק זמן מאתגרי החיים כדי לצבור כוח להמשך ולהשיג בהירות. בזמן מדיטציה אנחנו מרגיעים את הגוף, משקיטים את הנפש וחווים התרוממות רוח. אך לא כל מדיטציה שווה את הזמן שהושקע בה, מדיטציה היא כלי ולא מטרה ולכן השהות במרחב מדיטטיבי צריכה להיות יעילה.


מטרת הקיום בתוך גוף היא לא לחיות את הרוח, אלא לחבר רוח לחומר. במישורי הבריאה התיאורטיים אנחנו שוהים בשלווה רוחנית, בכדור הארץ אנחנו מתפתחים מתהליכי מימוש וביצוע. בעזרת מדיטציה ניתן להתחבר לתת המודע האישי והקולקטיבי כדי לדלות מידע שיתרום לנו לחקור ולחוות את החיים באדמה. הידע שנשיג יעזור לנו לנהל נכון את האנרגיה שלנו ויבטיח לנו בריאות והמשכיות.


מדיטציה מנטלית יעילה ודינמית אורכת 2-3 דקות שבהן אנחנו מתמקדים בגלי המחשבה שנשלחים מאתנו כשאלה וחוזרים אלינו כתשובה. התשובה לא בהכרח תגיע מיד ולא בהכרח נשמע קול בתוכנו או נראה בעיני רוחנו את המידע. התשובה תשתבץ אצלנו במודע ותשפיע על הדרך שבה אנחנו פועלים ומגיבים לחיים.


המפתח למדיטציה יעילה הוא הגדרת הנושא שנרצה לגביו בהירות, וניסוח השאלה בצורה מדויקת, כפי שאנחנו עושים בחיפוש בגוגל. לאחר שהגדרנו מה אנחנו רוצים להבין, נתיישב בתנוחה נוחה, נעצום את העיניים, ניקח נשימה עמוקה, נפנה את הפוקוס מהחושים החיצוניים לפנימיים ונתרכז אך ורק בשאלה.


ככל שהשאלות יהיו משמעויות יותר ויבטאו את הרצון ללמוד, להשתפר ולהשתנות, נקבל יותר מידע ונחווה האצה בהתפתחות.










פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page