top of page
  • קצר & לעניין

רצון יוצר מציאות

"כל אותו מושג של מחשבה יוצרת, למעשה הרצון מתחיל אותו. מאחר ואתם צריכים לרצות גם לחשוב, אחרת אתם לא תחשבו. כלי הרצון זה כלי ההתפתחות של הרצון, ושל הרצון לבצע את התסריט.

כלומר זה הדחף הפנימי שקיים אצלכם שנובע מהילד הפנימי (נשמה) שלכם שאתם תשחקו ותמשיכו את הדרך שלכם בעולם החלום (עולם החומר הזמני).


המחשבה היוצרת אצלכם ללא רצון היא לא תיצור שום דבר, מאחר והרצון שלכם הוא מזהה את הנתונים שצריך להפעיל כדי ליצור את הדברים, ולכן אין דברים שלא קשורים ברצון, שום דבר אצלכם לא נעשה ללא הדחף הרצוני - הדחף הפנימי של עשיית התסריט.


מאחר ואתם עובדים בתוך מערכת תסריט שקשורה עם הרבה סוגים שונים של הפרטות, ורצונות הישגיים, וכל מיני דברים, למעשה הילד הפנימי שולח כל הזמן פולסים של תדרים שמפעילים את הרצון לדברים שונים, וחלק מהדברים מפעיל גם את המחשבה אצלכם, וחלק מהדברים מפעיל את המחשבה היוצרת אצלכם.


כאשר אתם מייצרים תהליך של יצירה דרך אנרגיה שזה המחשבה שלכם, אתם תמיד יכולים לייצר מצב שאתם מסוגלים להגיע גם לדברים שלא חשבתם שתגיעו אליהם, מאחר והם נמצאים בתוך המערכת האנרגטית שחתמתם עליה. כשם שכבר אמרנו אתם לא מודעים לכל הדברים בתסריט שלכם, ולכן כאשר אתם לעיתים מביאים את עצמכם למצב של יצירתיות מחשבתית, אתם מצליחים להפעיל את אותן נקודות בתוך המצבר האנרגטי שמממן לכם את סוג המציאות הזה שחתמתם עליו.


אלו שמנסים לבצע דברים כאלה והם לא מצליחים, אין להם בתוך המצבר את אותם דברים שהם מחפשים, או לחילופין המערכת של המשחק שלהם עדיין כזאת שהם לא סיימו את אותו חלק שהם חווים אותו, ולכן אי אפשר להכניס באמצע סוג אחד של סצנה, סצנה אחרת.


כלומר שני מצבים יכולים להיות, מצב אחד שאתם נמצאים בצורה כזאת שיש לכם את זה במאגר, וקל לכם להביא את זה, והזמן של הסצנה הוא תואם, חלק שני יכול להיות שאין את זה במאגר, ואתם יכולים לחשוב כמה שאתם רוצים מאחר ואין לכם את זה גם לא תקבלו את זה אתם תקבלו דברים אחרים אך לא את זה.


אתם לא תוכלו לדעת מה תצליחו ליצור כל זמן שאתם לא תכירו את המהות הפנימית שלכם, ותחברו אותה עם החושים הפנימיים והחיצוניים שלכם.

כדי להבין מה יש לכם בתוך המאגר אתם צריכים אמונה חזקה מאוד ביכולת שלכם לדבר עם הילד הפנימי, ואמונה חזקה מאוד בהבנה שיש לכם את המערכת הגבוהה של החושים הפנימיים שהיא מתרגמת את כל הדברים שאתם רואים, בהתאם למה שיש במצבר שלכם".





פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page