top of page
  • קצר & לעניין

מניין יבוא עזרי


"ודאי אתם יכולים להבין שאתם משקיעים הרבה מאוד אנרגיה בלמצוא חן בעיני כתובת שבכלל לא מתעניינת אם היא מוצאת חן בעיניכם או לא, כלומר אם אתם מוצאים חן בעיניה, ואנו מדברים על יהוה, אתם ודאי מבינים זאת.

כלומר, אתם צריכים להתחיל לשאול את עצמכם, כאשר אני נמצא במגזר דתי וזה לא חשוב באיזה דת, כי כל הדתות מתפללות, כל הדתות מנסות למצוא חן באיזה שהיא צורה, אם אתם נמצאים במסגרת של איזה דת, ואתם הייתם לוקחים ברמה הפיזית לחלוטין ומחשבים כמה זמן אתם מקציבים לצורך לדבר עם מישהו שלא יענה לכם, עם מישהו שזה לא מעניין אותו כי זה לא התפקיד שלו, לעומת זאת, כמה הזמן הזה היה יכול להיות מנוצל הרבה יותר טוב, אם אתם הייתם עושים דברים אחרים, השערות היו סומרות לכם.

אתם יכולים להבין שהתקופה הנוכחית שלכם זו תקופה שהרבה חוזרים לדת. נכון שיש גם מספיק כאלו שכבר נולדים עם מערכות אוויריות שהדת לחלוטין לא נמצאת אצלם כי ההרמוניה שלהם היא כבר אווירית יותר (חיבורים בין אישיים לצורך שיתוף מידע) אבל השכבות הבוגרות יותר, הרבה מהם חוזרות לדת.


נשאלת השאלה מדוע? אם אתם יודעים שהדת מחברת את אלו שנמצאים כאן לאיזה שהוא מישהו שהוא כוח עליון, שאפשר לסמוך עליו. ברור שכאשר ההתנהלות בעולם אצלכם שהיא בצורה איטית הולכת ונהיית הרבה יותר בכאוס בגלל שינוי העידן, כל הביטחון שהיה קיים גם אצל אלו שכבר ירדו במעט מהכניסה לתוך המערכים האלו של לסמוך כל הזמן על כוח עליון, הם מתערערים. ברגע שהם מתערערים, למעשה הדרך הקלה ביותר שלהם זה לחזור ולהתפלל שוב פעם ולבקש עזרה משום מקום, כשם שאלו שלא נטשו את הדת עושים.

יש להבין שהדת אצלכם תלך ותהיה יותר חזקה, מאחר והמערך הכלכלי שלכם הולך ונהיה רעוע יותר. והדברים האלו ילכו ויגיעו עד למצב שלמעשה אלו שמתפללים אליו, יתחילו להבין שהתפילות לא מסוגלות להקים אותם בחזרה על רגליהם. כל זמן שיש להם שמץ של תקווה שתהיה תגובה מהשליט הגדול, הם ימשיכו במערכת הזאת .


הדבר הזה צריך להתחיל לתת לכם להבין שלהילחם בדת זה דבר שלא ניתן, המלחמה צריכה לבוא מבפנים עקב זה שלא יוצא מזה שום דבר. כלומר, רק ברגע שיתחילו להכיר בזה שהעצמאות שלכם והדבקות בתסריט שלכם, זה הפתרון לכל הדברים. אז הדברים האלו יתחילו להשתנות."








פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page