top of page
  • קצר & לעניין

עולם החלום


אתם נמצאים במקום שהוא אמנם עולם של חלום, אך אתם משחקים את המציאות של עולם החלום וכשאתם הולכים לישון ושמים ראשכם על הכר ועיניכם נעצמות, והשינה אוחזת בכם, אותו חלק שלא נותן לכם לייצר תקשורת החוצה הולך לישון גם כן, כלומר השומר נעלם. החלומות שאתם רואים, אתם קוראים להם חלומות מאחר והם מתבצעים בעולם החלום, אך זוהי המציאות והעולם האמיתי.


מאחר וכאשר אתם מנתקים עצמכם מהמשחק, וכשם שאתם יודעים, בעולמכם כאשר שחקן בתיאטרון מסיים את משחקו, הוא לובש את בגדיו הרגילים והולך לעשות את מה שהוא באמת רוצה לעשות, הוא הולך לשתות קפה בהפסקה, הוא הולך לפגוש חברים, וכל מיני דברים שלא קשורים למשחק שלו, כשאתם נמים את שנתכם אתם כאותו שחקן בתיאטרון שסיים את המשחק והלך לחבריו, ואז אתם יכולים באותה דרך של תקשורת להתחיל לחפש בספריות הקוסמיות דברים שיכולים לעזור לכם במערכת המשחקת כאשר אתם תקומו שוב פעם.


עליכם להבין שלעיתים בחלומות אתם גם מקבלים יעוץ אשר אינו קיים בעולם שאתם חיים בו, כלומר יש משמעות רבה לתוך אותה פריצה מתוך המסגרת שנמצאת בעולם החלום והיא מנותקת מתוך תודעת העל. כל המערכת של החלימה שנמצאת אצלכם היא מערכת שבאה לעדכן אתכם, היא באה לתת לכם אפשרות לצאת מבמת המשחק כדי לקבל, כשם שאתם אומרים, שדרוגים.


כשם שאתם יודעים בעולמכם, ואתם מכירים את אותו מקום שאתם קוראים לו, מרכז לחימה, ושמה נמצאים כל אלו עם המפות, וכל אלה עם כל הוראות הלחימה, כשהחיילים הולכים לישון, אלו ממשיכים הלאה לדון לתוך הלילה כדי לבטא את המשך הפעילות מחר. חישבו זאת בצורה הזאת, בתוך מרכז הלחימה נמצאים אלו שמתכננים את ההמשכים, ואתם עם ידיכם ורגליכם ועיניכם ואוזניכם ושאר כל אותם פריטים מרכיבים, אתם חיילים שהלכתם לישון.


לכן יש להבין שהמערכת של החלימה, המערכת של השינה בעולמכם ככללה היא מערכת שנותנת לכם לא רק את המנוחה הארצית ברמה הפיזית, אלא היא נותנת לכם גם את יכולת ההמשכיות. וודאי הוא שאתם כבר מכירים את המערכת שאומרת שאלו שלא ישנים למשך שלושה או ארבעה ימים בעולמכם

הם מתחילים להזות והם מפסיקים לתפקד נכון. מבחינה זאת הגוף שלכם יש לו את האפשרות לתפקד, אין לו את ההבנה לגבי המשכיות המהלכים, ולכן הוא מאבד את היכולת הזו. הוא כמו אותו רובוט ששחררו את התוכנה מתוך ראשו וגופו מפסיק לתפקד מאחר ואותה תוכנה לא מפעילה יותר את גופו המתכתי שעובד דרך אותה תוכנה.


לכן יש גם להבין שהרעיון של ויתור על שינה כדי להשיג דברים, הוא מהלך לא נכון, מאחר ואתם יוצרים מצבי המשכיות מקטע לקטע. כלומר אתם לא יוצרים מצבים שאתם בשינה אחת יוצרים מצב של המשכיות לאורך של שנה, אתם יוצרים מצב של המשכיות לאורך של יום או יומיים ברמת הזמן הפיזי בעולמכם, ולאחר מכן אתם צריכים להמשיך את התהליך. כלומר ברגע שאתם כל פעם הולכים לישון, נכון שהתוכנית נבנתה, אך כשאתם הולכים לישון מדי יום היא נבדקת שנית. יש בדיקה חוזרת שמתאימה את היכולת הנכונה שלכם להמשיך כאשר היא לוקחת בחשבון את מה הושג בחלק הקודם כבר.


ולכן אתם יכולים לקחת ולהבין שהרעיון של חלימה בעולמכם, הרעיון של שינה בעולמכם, הוא לא רק יוצר את המצב של הנוחות הפיזית אלא הוא יוצר לכם גם את המצב הבלתי אמצעי של התפתחות המערכת של המשחק שאתם משחקים בה.



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page