top of page
  • קצר & לעניין

עצמאות

"כאשר אתם חוגגים עצמאות, אתם לא חוגגים עצמאות ברמה הזאת שאתם מבטאים כל אחד את עצמו בתוך המערכת הכוללת. אלא אתם יוצרים מצב שאתם בונים לעצמכם במה גדולה, במת חיבור גדולה מאוד, שבתוכה כל אחד מכם יש לו את היכולת לבטא את אותם דברים שמפתחים אותו ואת המישור שהוא הגיע ממנו. כאשר אתם מתחילים את מערכת העצמאות, אתם יורדים לכאן כל אחד כאשר הוא לא מנסה לייצר לעצמו מצב שבמקורו הוא מחפש את השותפויות .

נכון שאתם יוצרים במות משותפות, ואתם יוצרים במות חיבור, אך למעשה המערכת הבסיסית שמזיזה אתכם בתוך התסריט של עולם החלום היא מערכת שהיא באה לבטא את העצמאות שלכם.


כאשר אתם חוגגים יום מסוג כזה, אתם מבטאים את העצמאות הפיזית שלכם. אתם לא מבטאים את העצמאות הרעיונית שלכם.

מאחר ואם הייתם מבטאים עצמאות רעיונית אתם הייתם רואים שאתם לא עצמאים, מאחר ובתוך אותה מערכת של עצמאות שאתם חוגגים, אתם יוצרים מצב שאתם מחברים את עצמכם בצורה מלאכותית לרמה הפיזית, כאשר הרעיון המשותף שלכם הוא גם ברמה הפיזית.

אתם יוצרים מדינה, אתם יוצרים לכם דת משותפת, אך אתם לא יוצרים את העצמאות הפנימית שלכם בתוך אותה מערכת.


הדבר הזה יוצר מצב שהספריות אומנם של המישורים מתפתחות מזה שיש לכם חוויות פיזיות שמתורגמות לרמת ספריות הרטט של המישורים, אך בסיכומו של דבר המערכת החווייתית שהמישור לוקח מכם כדי שבסיכומו של דבר התוצרים הסופיים הוא יוכל להשתמש בהם היא לא קיימת.

כלומר כאשר אתם חוגגים עצמאות אתם לא עצמאיים. " לימודי תודעת העל




פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page