top of page
  • קצר & לעניין

צמיחה


"כאשר אתם מתחילים את חייכם ואתם מתחילים ליצור התקדמות, מאחר וכל ירידה למשחק יש לה את המטרות שלה, ברור לכם שאם הייתם מורידים זאת לעולמכם, אתם שותלים שתיל קטן שהסיכום שלו הוא עץ גדול. וכך אתם יכולים לראות את מסע חייכם.


כאשר אתם בעולמכם מתחילים לייצר בחייכם התפתחות, הצמיחה אשר באה בעקבות ההתפתחות מביאה לכם את היכולת לבטא צמיחה בתוך צמיחה. כאשר אתם מתחילים בדבר שהוא קטן יותר ואתם מצליחים בו על ידי כך שאתם משקיעים נכון את האנרגיה בתוך אותו דבר, הוא פורץ ופורח והוא נקודת זינוק לדבר נוסף שהוא בעצמו נקודת זינוק לדבר נוסף גם הוא. כלומר אתם יכולים להבין שכל התחלה של ירידה למשחק אצלכם, הסצנריו שאתם חתמתם עליו, מביא אתכם ממצב צמיחה אחד לשני, כאשר אחד נושא בתוכו את התוצר של הקודם לו .


כאשר אתם יוצרים צמיחה ומהצדדים אתם מניחים לאחרים לקצץ את כנפיכם, אתם גורמים לכך שהצמיחה שלכם לא תהיה באותו קצב שאתם חתמתם עליו, וזה אומר שכאשר אתם יורדים לחוויית המשחק וחוויה זאת נמצאת בעולם של חלום, אותו גיזום מפריע להמשך החלום, הוא לא נותן לכם להתפתח ולהגיע לצמיחה הגבוהה ביותר שהייתם יכולים להשיג.


כאשר אתם מבינים שצמיחה בעולמכם היא נתון של עצמאות, עליכם לראות עצמכם כאלו שאם ברצונם לבצע צמיחה מלאה ומושלמת של אותו פוטנציאל משחק שהם הגיעו איתו, אל לכם לתת להיכנס ולקצץ כנפיכם." לימודי תודעת העל






פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page