top of page
  • קצר & לעניין

מזל עקרב: דרמה של אש ומים בשמיים



קבוצת הכוכבים הנקראת עקרב נשלטת על ידי הכוכבים פלוטו ומארס. פלוטו מייצג את אנרגיית יסוד המים הרגשי ומארס מייצג את האש הלוחמנית.

המים של פלוטו חודרים עמוק. הם מגבירים את כוחו של תת המודע ומעצימים את היכולת האינטואיטיבית והרוחנית.

פלוטו עוסק בסוד החיים עצמם. הוא מעלה על פני השטח נושאים כמו מוות ולידה, הרס ויצירה. הוא יצרי, יצירתי ומלא תשוקה. בצדו החיובי הוא מחדש, מרפא ומעניק תעצומות נפש. בצדו השלילי הוא גורם להתפרצויות של אגו הרסני. הוא אופף את האדם במערכות הסתרה ולכן מבחוץ הוא יהיה שליו ורגוע כשבתוכו רוחש הר געש המאיים להתפרץ.


האש של מאדים (מרס) לוחמת. היא מייצגת את כוח האגו הנלחם לשרוד מול כל איום. מאדים הוא אקטיבי ומוחצן, עצמאי ועצמתי. גאה, עקשן, אימפולסיבי וחסר מנוחה. הוא יוזם והחלטי והוא תמיד בתנועה.


מזל = מ- קום נכון, ז-מן נכון ו ל-עשות


כוחו של מזל עקרב מאפשר לאדם ללמוד להילחם על עצמו, נפשו ומשפחתו. בן מזל עקרב לומד להתמודד עם הדרמה המתחוללת בתוכו ולפתח שליטה עצמית ללא ביטול עצמי. הוא לומד לצאת לקרב מבלי להרגיש קורבן. העקרב מעניק לו אומץ, תוקפנות ובעיקר עקשנות.


מי שבחר להיוולד במזל עקרב הוא בעל קסם אישי רב, אך יודע להיות גם קר והוא תמיד נכון לקרב. יודע להיות עוקצני לאחרים והרסני לעצמו, נתון לעליות ומורדות במצב רוחו. הוא סקסי בטירוף, אימפולסיבי ודרמטי ותמיד עומד על המשמר כדי להגן בחירוף נפש על אהוביו. הכי כיף להיות נאהבים על ידי העקרבים והכי גרוע להיות להם לאויבים.


בתמונה ביורק העקרבית בשיר שהכי מאפיין את בני המזל. אסטרולוגיה קוסמית




פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page